پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119979
بيکاري جوانان بحراني شد
تاریخ انتشار : 1393/10/07 09:16:55
نمایش : 1239
سازمان جهاني کار با اعلام وجود ۷۴ ميليون جوان جوياي کار در کشورهاي مختلف، احتمال بيکاري جوانان در مقايسه با بزرگسالان را ۳ برابر دانست.
به گزارش پايگاه خبر تحليلي پيرغار، سازمان جهاني کار در تازه ترين گزارش خود درباره بحران بيکاري جوانان اعلام کرد: کارآفريني و کارآموزي راهکارهايي است که مي توان از طريق آن انتظار داشت ۷۴ ميليون جوان در سراسر دنيا شاغل شوند.

ILO با تاکيد بر اينکه جهان با بحراني شدن اشتغال جوانان مواجه است تاکيد کرد: احتمال بيکاري جوانان نسبت به بزرگسالان تا ۳ برابر بيشتر است و در حال حاضر، حدود ۷۴ ميليون جوان در کشورهاي مختلف جهان به دنبال کار هستند.

نرخ بالاي بيکاري جوانان، افزايش عدم فعاليت و همچنين انجام کارهاي مخاطره آميز در کشورهاي جهان به همراه فقر؛ از هشدارهايي است که درباره اشتغال جوانان به ويژه در کشورهاي در حال توسعه وجود دارد.

در حال حاضر، سازمان جهاني کار سياست هاي يکپارچه اي را در سطح کلان کشورها به منظور اشتغال زايي براي جوانان دنبال مي کند و اين اقدامات از طريق تيم هاي فني ILO در بيش از ۶۰ دفتر اين سازمان در کشورهاي گوناگون جهان دنبال مي شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html